Gamzeberat35 Bugün 3 lü tarama testi sonucumuzu aldık 2 lide birşey çıkmadı 3 lüde afp yüksek çıktı ayrıntılıya yönlendirdiler hemen doktor kordonda varis var farketmediğin bi kanaman olmuş ve bebek bunu yutmuş bağırsaklarında parlaklık var ama onun dışında bi sıkıntı yok dedi yardımcı olurmusunuz başına böyle bişey var mı
Yqmrasaf Gamzeberat35 bağırsaktaki parlaklık ilerleyen haftalarda geçıyor dıyorlar canım. İnşAllah geçer seninkide