Aysegul_95 merhaba, squata ne zaman başladınız acaba. Ben de 27.haftamı bitirmek istiyorum, 21 de detaylı usg yaptırana kadar hep yatarak geçirdim kanamalar vs, sonrasında doktor risk görmedi yürüyüş yapabilirsin dedi. Şükür şimdi biraz hareketlendim, artık bacaklarım yağ bağladı. Bu haftalarda yapsam risk olur mu acaba. Herkes 30lardan sonra başlıyor doğumu kolaylaştırsın diye ama siz hamilelik süresince yaptınız mı