Ya gece esim kitap okurken uyku arasında kaçırdım sonra bir uyandim rüya değilmiş o an yerin dibine girmek istedim daha 5 aylik evliyiz ve böyle şeylerle onu soğutmak istemiyorum kendimden oda yapabiliyor bazen utanip özür diliyor,bende diledim ama bazen uykumda tutamıyor kaçırıyorum ve utanıyorum ona karşı oda yüzümdeki mahcup utanmaya gülüyor cok tatlı oluyorsun diyor saçmalama biz evliyiz ve bu çok normal diyor ama utanç verici :) bide bu aralar bitmeyen bas ağrıları başladı sizde durumlar nasıl ??