Ben de safra kesemde taş olduğunu 4 buçuk aylıkken öğrendim. İnanılmaz bir ağrı. İltihap da yapmıştı bi de. Ameliyat olman lazım ama gebelik sonrası ancak yapabiliriz dendi. Sadece iltihabı kurutmak için 1 haftalık antibiyotik tedavisi verdi doktor. Ve yediklerine çok dikkat edeceksin dedi. Muhtemelen siz de biliyorsunuzdur o uzun listeyi. Yumurta yok, kızartma yok, ağır yiyecekler yok, çikolata abur cubur yok. Bol su içmek gerekli. Ve safra hareketini arttırmak için ayva da birebir. Ben yediklerime dikkat ederek çok şükür bugüne geldim. Siz de genel cerrahi uzmanı ile görüşüp dediklerini yapın mutlaka.