kucuktosbik27 elisaoner38 gaz normal birşey ya gaz çıkarmak velinimettir 😅 34 haftalığım 1 haftadır bebeğin baskısıyla birlikte gaz sancısı çekiyorum inan gaz çıkarmak çok güzel birşey😅
sclzn elisaoner38 ah Allahım ben o kadar beterim ki ömrüm boyunca bu kadar gazlı olmamısımdır o kesin 😂 cidden gazsız günüm olmuyor baZen öyle ki agrısını bile çektiğim oluyor kendimi sıcak tutuyorum ona göre besleniyorum ama yok kimyon kaynat iç dediler onuda hiç yapmadım 😕 belki iyi gelir
kucuktosbik27 elisaoner38 hamilelikte çok normal bağırsakların çalışıyor çok şükür o gaz sancısı bebek hareketleriyle birleşince çok sancılı bir döngüye giriyosun boşver sen hamilesin seni ayıplayacak insan ayıplanmalı elinde olsa zaten yapmazsın hiç canını sıkma☺️
mjora Bende 33 e giriyorum infilak edicem gazdan bu nasıl bi sancı şişkinliktir bi çare bulamadım bi türlü 😖
mjora sclzn ben yaptım işe yaramadı bende inşallah siz de yarar 😖 ben bşde kimyon çok severim her yediğim şeye eklerim gaz yapan şeyler de yemiyorum amaa 😫gazdan bebeği hissedemiyorum cocuum bir gaz bulutunun içinde kayboldu garip 🤦🏼♀️😅