Normal dogum yapan varmi o sanci nasil birsey ben çatı muayenesinden bile ürktüm bazen rahimime degisik batma hissinde sancilarim oluyor o bile korkutuyor ayy valla napicam bilmiyorum. Bebek daha kanala yerlesmemis ve yuzu ön tarafima bakıyor. Doktor arkaya bakması lazim normal doğum icin dedi. Daha dönmemiş. Sali gunune gun aldik aslinda korktugum icin ama doktorum karar degistirirsen sali gunu kontrole gel sadece dedi.😭