aslihan78 Merhabalar hala içimi rahatlatacak bana güven verecek bir Dr bulamadım çamlıca Erdem Ayşe katrancıyla alakalı bilgisi olan varmı ?
minikoglumm aslihan78 benim çalışma arkadaşlarımın ikiside ayşe hanımda doğum yaptı ben bile Bekarken bazen sorunlarda gidiyordum kesinlikle tavsiye ediyorum sakin ayşe hanımı bırakmayın randevu şaştınız gecikebiliyor bayağı bekliyorsunuz ama yoğunluktan değiyor
Dmrcyda Ben ayşe hanımdan çok memnun kaldım. Doğum öncesi sonrası ve doğum sırasında da ilgisi alakası çok güzeldi tavsiye ederim.
aslihan78 minikoglumm ben hospital Türk’e gidiyorum ama çok küçük bi hastane hiç güvenemiyorum Ayşe hanımı bi kaç kişi önerdi ama bilmiyorum
minikoglumm aslihan78 bence değiştirme gibi düşüncen varsa değiştir çünkü ben oraya bayağı yakın bir eczanede yıllarca çalıştım her şeyi herkesi her hastaneyi bilirim ayşe hanıma kesin git👍