Kızlar gecen gün yazmışdım. Adetim 3 gün gecikdi diye test aldım yapyım negatif sonuç aldım . Onun öncesinde tarcjnlı zencefiş çayı içiyordum omj yaptı acaba dedim neys eonu bırakdım 3.4 gün oldu fakat hala adetim gelmedi ayın 10.11.12 gibi muhakkak olurdum hiç belirtimde olmadı bu ay. Pazartesiye kadar beklicem ogün olmadım gidicem kadın doğuma birde kusura bakmayın ama büyük dışkıdan koyuluk var 2 gündür bu hamilelik belirtiai midir buda acaba ? Orucda tutamıyorum birşey varsa diye bilemdim yardım edin bi bana😪🙃