Mumy01
ben grip oldum ateşim falan çıkmadı öksürüğüm falan vardı o yüzden gittim ateşim falan yoktu tahlil yapınca çıktı
Bi kaç gün önceden sağlık ocağında kan verdim orada crp değeri 5.98 bi kaç gün içinde nasıl bu kadar arttı anlamadım
Daha eski yazılanları okudum hastahaneye yatış yapmışlar bi çok kişiyi