m060918 Kızlar adetim 4 gün geçtikten sonra test yapmıştım negatif görmüştüm bugün gecikmenin 15. Günü sizce tekrar yapmalı mıyım üzülmek istemiyorum
suscarparimm m060918 Bence tekrar yapmalısınız bazı gebelik testlerinde malesef 10 gün gecikme ardından asıl sonucu çıkartıyor tabii ki en güvenilir beta testi 🙂
Emineerdem m060918 stres yaptığını içinde adet geçikebilir 😔 kan verdiniz mi ya da son bi kez daha içer testi yapın böyle gergin beklemek daha zor stres yapar bunu yaşayan bilir 🙏🤲
m060918 suscarparimm şeffaf akıntım var hani belirti aramakta istemiyorum kendimde ama ne bileyim elden bişey gelmiyor :()