Masallina muhteriz genelde erkek cocuklarin ki erken görünüyor kiz çocukları geç görünüyor. Ben 13. Haftamda gittim %40 erkek dedi ama 2 hafta sonra gel net gorebiliriz dedi 15. Haftam kız olduğunu öğrendim.
Betuluus Deletedmom434 Gerçekten öyle, benim arkadaşlarım hep diyor nasıl bi cihazı var doktorunun resmen net herşeyi.. işte iyi cihazı olanı bulduysan randevulara gitmek için can atıyorsun😇
Deletedmom434 Betuluus Aynen öyle birde araştırmadakiler bir ultrason görüntüsü çekiyor yemin ediyorum tost makinesinde kamera özelliği olsa daha iyi bebek nerde bebeğin neresi anlamıyorsun
muhteriz Deletedmom434 😂😂 Tam doğru tespit olmuş hele bir nst var doktorun odasında benim kalp atışımı zor duyar
Almira89 Ayseu canim bana dr 8. Haftadan itibaren ultrasonla bakti ve 12+5 te %100 kiz dedi:)) 11. Haftada neden hala vajinadan muayene ediyolar ki anlamadim.
muhteriz Betuluus valla özeldeki doktorlar da anlamış artık ben 7 haftalıkken devlette bi doktor kese var bebek yok boş gebelik dedi aynı gün özel hastanede kalp atışını bile duyduk
Ayseu Ozamn ben nasipse 13 haftada özele randevu alayım öğreniriz insAllah kızlar çok merak ediyorum içimde hep kız geliyor ama bakalm😍