Gzdegemn ben Bi önceki düşük gebeliğimde Ayşe hanımla tanıştım.. Kürtajta ve sonrasında ilgiliydi.. Ben ilk gebeliğimde medical parka gidiyordum, oraya oranla Ayşe hanım daha ilgili gibi geldi bana.. Ama yinede korkuyorum ve endişeliyim.. Pandemi döneminde devlet hastanelerinden korkuyorum.. Yoksa haçkalı da hanife hanım var, oda çok ilgili ve tatlı bir doktor..