zeynepemiromer 2prensesmom_ benimde aynı şey var bacaklarımda falan ya çok kötü duruyor keşke bi çözümü olsa bende hiç bilmiyorum neyle geçer 😔
Merveokan 2prensesmom_ benim de oldu ama hamile değilken rahatlatmanın tek yolu doktor enjektorle veya ufak bi kesimle içteki iltabi boşaltacak yoksa duramazsın oyle