Minaliy Rabbim herkese hayırlı nesiller nasip etsin.eşim 3 ay şehir dışındaydı. Geleceği son ay kullanmaya başladım. bir ay kullandım. Aslında eşim olmadığı için hiç çocuğa odaklanmadım hatta eşim dönünce onunla doktora gitmesi yönünde konuştum. O ay adet günümü bekledik yine olmazsa doktora gidecektik.hatta günüm gelmeden 5 gün öncesinde hiç umudum yokken öylesine test yaptım sonuç pozitifti şükürler olsun. Ama bakın kafanızı sürekli onunla meşgul etmeyin biraz oluruna bırakın . Çünkü psikoloji yumurtlamayı etkiliyormuş . Allahım herkese en hayırlısını nasip etsin