Melihakaya Bende kendim vurmuştum ilk gebeliğimden önce asla ağrısı yoktu zaten insülin iğnesi gibi çok minicik bir ucu vardı doktora ben cesaret edemem eczanede veya sağlık ocağında yaptırsam olmaz mı desemde hayır kendin yapmalısın demişti neden bilmiyorum 🤷🏻♀️ Bende besmeleyle bi cesaretle kendim yaptım eşim yardım etti 🤭 doktor göbek deliğimin 2 parmak aşağısına onunda 2 parmak sağ yanına yani L şeklinde açıyla vurmamı tarif etmişti o şekilde yapmıştım🌸 çok şükür olmuştu