Yemeee tabiki . Ben şeker hapı kullanıyordum ama bu zararlıymış hiç bir doktor bunu dile getirmeme rağmen beni uyarmadı 4 senedir evliyim 5 kere sadece bu yüzden düşük yapmışımdır şuan 4 aylık hamileyim çok şükür doktoruma ki beni bu konuda aydınlattı insülin iğnesi kullanıyorum şuan günde 4 kere ve diyette zorunlu o kadar zor ki o iğneler o yüzden biraz kendimizi tutalım 😖😖