Gunee çam sakuraya muayeneye gittim 15 gün önce kadin dogum jinokolokmu ne yanlis bölüm almisim bende uzak yoldan geldiğim icin enazindan baksinlar diye bebek hareket etmiyo dedim acile aldilar sozde bebek harek etmiyo dedim 40 dkka heklettiler ve orda suna tanik oldum bi bayan geldi suyu gelmisti kadin suyum gelmis dogurcam dedi kadina bekle dediler kadinda nasil bekliyim kaç saattir suyum gelmis korkuyom dedi bi bakin enazindan dedi kadina suyun gelene kadar nerdeydin dediler almadilar ben onu gorunce myayene olmadan ciktim sanki kadinin altinda limuzin var aninda orda olsun kadinda benim gibi uzak yoldan dolmuşla gelmis hani demek istedigim belki hastane cok iyi ama usluplari cok yanlış devlet hastanelerinde su muamele var sanki babslarinin hayrina bakiyolar hastalara bizim sayemizde para aldiklarini unutuyolar insallah yetkililer bu duruma el atar çünkü yoksa sirf 2 tatli soz icinde olsa özele gider yani o durumda insan gibi davranilmasina cok muhtac bir an