İyi akşamlar her kese.bu bugünkü 2ci postum.14haftalik hamileyim Sabahdan beri kasiklarimdan bacaklarima kadar vuran sançim var.Ve geçmiyor.Doktorum yarin gel dedi böbreklerinde bir sorun ola bilir.bacaklara vuran ağri iyi deyilmiş.Böyle bir şey yaşayan oldumu aranizda? Hamileliyime zarari olurmu acaba?