birprensesvebirprensannesi [silindi] Beeeen🤦 Ne yaparsam yapayım olmadı birazda olsa oluştu Allah’tan şimdilik çok değil inşallah dahada artmaz
Neslihanbew [silindi] sanırım ben birde yok ikide başladı ufaktan artacaktır eminim daha yolun yarısındayım
momsboys [silindi] ilkinde olmadı ikinci gebeliğim 30 haftalık oldum hala çatlamadı umutla catlamadan dogurmayı bekliyorum
[silindi] Neslihanbew ben de daha yaridayimm catlamadim ama cok kasiniyorum sanki catlayacak gibiyim cevreden ilkte catlamadiysan catlamaz dediler ama demek olabiliyomus😥
Neslihanbew [silindi] kilo ile de alakalı olabilir ilkinde baya Zayıftım 😂 ikincisinde aldığım kiloyu veremeden hamile kaldığım için baya fark kattım