gizem_gzm Sezeryan Doğumdan sonra bazı hastaneler karına kum torbası koyuyormuş bazılarında da ebe 2-3 kere aralıklarla gelip eliyle karına baskı yapıyormuş bu durumu yaşayanlar varsa nasıl oluyor çok ağrıyor diyorlar
Yarendeniz gizem_gzm kum torbasımı kalmış artık dokuz sene önce oldum ilk sezeryanımı o zaman bile yoktu şimdi 34 haftalığım çok öncelerde varmış o bana hemşire değil dr karnıma baktı oda gaz çıkmışmı karın şişmi diye o zaman ondada acı olmadı
Bannesi gizem_gzm cnm 17 gün önce doğum yaptım sezeryan ile ne kum torbası koydular nede karnıma bastırdılar😊 belki kanama ile alakalı bi durumdur çğnkü hemşireler bir kaç saatte bir gelip kanama ne şekilde ona bakıyolar. Ve değiştiriyolar hastaneye bağlıdır belkide
Ayazz gizem_gzm belden uyusup olursaniz o bastirmayi hissetmiyorsunuz zaten . Ben ilk bebegimde ebe iki kere gelip basti hissetmedim. Ikinci bebegimde ameliyat sonrasnda bastilar ameliyathanede . Ilk bebegim ozelde dogdu Ikinci devlet
senaozkaymak gizem_gzm 10 gün önce sezaryen oldum kum torbasıda koydular karnımada bastırdılar ama çok bi acısı olmadı aksine sonrasında rahat ettim
gizem_gzm Yarendeniz doğrudur kum torbası değil de karna bastırmayı duydum zaten daha çok duyunca kulağa korkunç geliyor bu durumu yaşayan var mı merak ettim bende
gizem_gzm Bannesi bende bilemiyorum tabi de daha yeni bi tanıdığım Doğum yaptı 3 kere aralıklarla ebe gelip bayağ bi bastırmış karnına o an acıyormuş tabi ama tam olarak niye yapıyorlar bende bilmiyorm
Tyk53 gizem_gzm yaklasık 1 ay önce oldum. Benm amelyt yermn üstüne serum koymuştular kum torbası yerine. Karnmada bastrdılar evet cnkü içerde kalan kan cıksn dye ama acımıyo
Berff Bende 4 gün önce sezeryan oldum karnıma kum torbası koydular ve ebe gelip göbek deliğimden itibaren birkaç defa bastırdı evet ağrıyo ama kısa sürüyo.kanın pıhtıllaşmasını engellemek için ve rahatlatıyo insanı