Busra3501 bende senin gibiydim her gün testler yapardım 5 ay boyunca psikolojik olarak yıprandım kendini yıpratma ve erken gebelik testi kullan 15 lira bı fiyatı var benim adetime 3 gün vardı ve geç döllenmeymiş ona rağmen kıpkırmızı çıkmıştı ama ne zaman sürekli tersten vazgeçtim ve olursa zaten hayırlısıyla olur diyerek düşündüm ilk ay hamile kaldım şuan 8+3olduk Allah’ın izniyle hayırlısıyla seninde olur ama düşünme ve yıpratma kendini Allah seninde kucağını boş bırakmasın