Benim de yüzük parmağımda vardı.baya bi acıyordu.sonra eczaneden krem aldım.sürdüm biraz küçüldü.sonra devlet hastanesi cildiyeye gittiğim.silik üstüne bi şey sıktı.dedi 2 hafta sonra gel sürekli sıkacaz.randevu almak ne mümkün.sınra iyice artmaya başladı bikaç parmağımda 7-8 tane falan var.sinirimi çok bozuyor.bir buçuk ay önce hamile olduğumu öğrendim.gidemedim.bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum 10 gün önce.biraz toparlanıp tekrar gideceğim.siğiller genetik midir bilen var mı?annem de vardı.kardeşlerimde de tek tek çıkıyordu arada