Tazegebe1 Kızlar 29 haftalık hamileyim 20.Haftadan beri günde bi iki derken 6 ya çıkardım salatalık yiyorum acaba bi zararı var mıdır bildiğiniz su gibi istiyorum belirli saatlerde😂Acaba aşerme dedikleri bu mu😬
evaburak95 Tazegebe1 aynı ben sürekli elimde salatalık hem ferahlık veriyor hem de bulantımı azaltıyor çok faydalı zaten 🤩
Tazegebe1 Denizyildizii Valla a 101 den alıyorum kutulu kütür kütür dandik gibi görünmüyo ama tabi yazın daha iyi ama dayanamam😂
Tazegebe1 evaburak95 Su fazla içemiyorum ama sanki eşitliyo gibi susuzluğumun gittiğini hissediyorum miss😇
momsboys Tazegebe1 bende salatalık ve karpuuz ölerek yiyorum ya sulu oldugu için sanırım 30. haftamdayım
evaburak95 Tazegebe1 valla bende su içemiyordum 19. Haftadayız daha yeni yeni içiyorum salatalık havuç karpuz yiyordum sürekli suyum da çok iymiş salatalıkta ki su oranıda çok fazla 😌
ebrualtnn Tazegebe1 normalde şartlarda bir zararı olmaz fakat henüz mevsimi gelmediği için pek yararlı da değil, o yüzden siz canınız çok istiyorsa abartmadan yiyin:)