Kızlar merhaba üç aydır ıstiratyeyim yemege labobaya kalkıyorum ev işi vs yapmıyordum 18 haftaligim bugün kontrle gittim çok sinir oldum dedim ki riskim devam ediyo mu yürüyüş yapabilir miyim vs vs dedim falan çok saçma sorular soruyorsun dedi riskin her zaman var dedi kendini yormadan yapabilirsin dedi napicami bilemedim sinirden ağladım sizce napmaliyim bütün sinirlerim alt üst oldu prosgestan ve iğne ye devam et dedi kullandığım vitamin ve demir hapi vardı onlar hakkın da hiç bisey soylemedi bebek iyi dedi napmam lazim normal hayatıma devam edicem mi 😔😔