Kızlar 13 haftalık hamileyim 6.haftadan beri mide bulantısı kusma yaşıyorum bunları geçtim asla tükrüğümü yutamıyorum elimde şişe geziyorum 10sn de bi şişeye tükürüyorum yutmaya çalışınca kusuyorum bunu yaşayan çare bulan varmı affınıza sığınarak soruyorum inanın çok zorlanıyorum lamalar ben kadar tükürmez😭😔