Bende dün doğum yaptım sezaryen. Bebeğimin kanında mikrop çıkmış daha kokusunu alamadım kucağıma bile alamadım. Dün ilk sütümü saatlerce sağmaya çalışıp bir şırınga kadar çıkartıp bebeğime götürdüm şifa olsun inşallah. Ama bugün hiç yok sütüm, bebeğim hala hastanede😭