Nelmali ozge-93 haftanıza gore doktorunuz ilaç verir lütfen ona danışın her ilac gebeligin her doneminde kullanılmıyor
Ayyildizmom7 NEXSTEP diye bir hap kullandım çok iyi geldi doktorunuza sorun isterseniz. Bende normalde de reflü var doktorum bunu önerdi.
Selviinurr ozge-93 benim doktorum direk suya 1 çay kaşığı kadar karbonat at onu iç ilaç yazmiycam dedi eğer içemezsende alternatif olarak maden suyu önerdi