Deletedmom_5 Doğal olsun istiyorum 27. Haftadayım simdiye kadar soğuk sıkım hindistan cevizi yağı sürüyordum iki üç gündür biraz kaşıntı ve çatlaklar olmaya başladı önüne nasıl geçerim? Badem yağımı sürsem napsam
SB_ Deletedmom_5 bioil ve badem yağı kullanıyorum Bioil kozmetik ürün satan heryerde var Ama çoğu zaman trendyolda ve hepsiburadada çok iyi indirimler oluyor
Emineso Deletedmom_5 badem yagi kullandim bio oil kullandim bebe yagi Hindistan cevizi yagi hepsini ama tik yok fayda etmedi catliyorum arkadaslar😀 21haftalik olmama ragmen ve hic kilo almadim daha bu biraz genetik arkadaslar
Deletedmom_5 Tgckbr ben 16. Haftada sürmeyr başladım ama bence geç bile kaldım şimdiki aklım olsa 7-8. Haftadan sonra sürmeye başlardım
MelekBas En iyi yagida surseniz vucudunuz catlayacaksa catliyor zaten onune gecilmiyor o yuzden pahali yaglara kremlere yaglara yatirim yapmayin
Deletedmom_5 MelekBas evet bunu doktorumda söylemişti normalde bile kilo alıp verince hemen çatlayan biriyim
Bskaydn 29+4 deyiz. 57-58 kilo ile hamile kaldım. Şuan 64 kiloluyum. Hiç çatlağım yok ama yine de kullanmam gerekir mi ? İlk gebelik olduğu için bi fikrim yok. Tecrübeli annelerin tavsiyelerine ihtiyacım var