DefneninLiya Yani acaba düşük mü yapıyorum sürekli tecrübeli olanlar yazarsa sevinirim. Rahim filmi cektirdim 3 ay önce çok umutluydum.hamile kalırım die.Olmuyor 2 seneyi geçti
Suheyla06 DefneninLiya kadınların çoğunda pıhtı gelir regl dönemimde çok zorlanıyorum dehşet derecede pıhtı geliyor
KkubraOz DefneninLiya of hemde nasıl ağrılı oluyo o yüzden. O pıhtılar aktıktan sonra rahatlıyorum ancak.
afrasil DefneninLiya düşük değildir merak etmeyin pıhtı oluyor . Eşiniz en son ne zaman sperm tahlili verdi filmde cektirmissiniz
DefneninLiya Suheyla06 birkaç yerde okumuştum pıhtı halinde ise kadın doğuma görünün demişlerdi.bende fikir almak istedim.prolakrinim en son yüksek çıkmıştı doktor önemli değil dedi.
DefneninLiya afrasil 3 ay kadar önceydi cnm sperm testi yaptırdı.guxlendirici verdi sadece sayısı iyi dedi.
Sevde0281 DefneninLiya bebeğe karar verdikten sonra hamile kalmaya yakın iki üç ay o şekilde oldu benimde
Bsraao DefneninLiya her ay her adetim pıhtili oluyor bende kan pihtilasmasi var ama bu normal deniyor. Üzme canını nerdeyse herkezjn adeti pıhtili oluyor canim