Ilkayy geçmiş olsun canım akkah şifa versin.. Benimde düşük tehlikem var bendende 10 gün önce şakir şakir kan akti.. serum, iğne, fitil buna şükür kanama durdu doktor düşük tehlikesi var dedi ve hep yatmami söyledi wc dışında kalkma sende yat ve bol bol su iç.. Allahın izniyle gecer ve sakin stres yapma.. Bol bol dua et.. doktorun ilaç vermiştir sana kullan ilaçlarını 🤲🏻