Merhaba benim bi sorum olucaktı 24 haftalık gebeyim renkli doubler de bebegimin kalbinin sol tarafı gelişmemiş olduğu saptandı.hipoplastik sol kalp sendromu doğduktan sonra 3 ameliyat geçiricek dendi varmı bu durumu yaşayan perinatoloji bölümünde takipteyim ama tedirginim çok bilgisi olan yazabilir mi bu durumla alakalı 🤔