Sultan_42 Salı günü tekrar doktora gideceğim dahiliye ve diyetisyene yönlerdirdi gebelik şekeri çıkıp nasıl bir yol izlediniz tecrübelerinizi yazarmısınız
Yf12 Sultan_42 cnm benimde açlık tokluk yüksek çıktı diyet yaptım düzelmedi günde iki defa ünsilin vurulmaya başladım diyette devam yine düşmedi sonra doktor sabah öglen akşam gece vurul dedi ünsilin şimdi düzene girdi çok şükür çok dikkat et cnm
Aysunduruu Sultan_42 bende aynı durumdayım insüline başladık ama igne olmaktan kollarım bacaklarım şişti yaa bende az yiyorum ac kalkıyorum igne olmamak için bebeğimin suyu fazla bu seker yüzünden yaa