esratalha bizim 2-4 ay zibinlari 29 günlükken giymeye başladı işte 😊
Ama şöyle bir şey tavsiye verebilirim. Bebeğe bir şey aldığım zaman hep alma erken büyüyorlar dediler ya da forumlarda hep öyle yazıyor 0-1 Ay hiç bir şey almadım hep 1-3 ya da 0-3 hm den de 1-2 bir kaç tulum almıştım. Bebek doğdu kıyafetlerin içinde kayboldu ilk 2 hafta. Bu da hoş değil yani her şey bol oluyo yakası açık kaliyo yok efendim kayiyo falan.
Eğer size de alma erken büyüyo ya da büyük al vs diyen olursa çok takmayın biraz yenidoğan kıyafeti de alın ki ilk haftalar güzel güzel giyinsin.
Bir de konu ile alakasız ama eldiven almıştım ben hiç kullanamadım elinden çıkıyor bir de parmakları uzun bayağı yavrumun bizi çorap kurtardı. Kısacası eldiven de almayın çorap kullanırsınız 😊