Hanımlar merhaba 😃 32.haftaya girdim fakat kızımızın isim konusunu hala netleştiremedik benim başta aklımdan geçen Öykü idi fakat eşim Defne olsun istedi mitolojik hikayesini dinlediğimizde hoşumuza gitti sizce hangi isim kulağa daha hoş geliyor fikirlerinizi almak istiyorum