Askiletotomsu Anne18 ne için kullanacaksiniz Güzel bı ilaç kilo kontrolüDe yapıyor Doğum kontrol hapı değil ama bilginize Oral kontraseptif değildir yazar hatta üstünde .
hill1- Anne18 iki sene boyunca bu ilaçla korundum cildime de çok iyi geldi yasmin kadar da büyük yan etkileri yoktu zaten en az yan etkisi olan ilaçlardan. Kilo problemi de çok yaşamadım
d-b_2019 Elbet-birgun-kavusacagiz benimde kistimde büyüme yapmıştı müthiş bi acıyla hastaneye kaldırılsın meğer kistimde büyüme yapmış
Askiletotomsu Anne18 bende pko ve adet düzensizliği İçin kullandım.bekarken 10 yıl kadar . Oldukça iyi bi ilac . Evlenince Yasmin yazz gibi haplara geçer hem doğum kontrol hapı onlar.hem pkos adet düzenleyici .
Askiletotomsu hill1- nasıl korundunuz Doğum kontrol hapı değil ki. İlacın üzerinde de oral kontraseptif değildir yazıyor . Biz eczanede de doğum kontrol hapı olarak satmıyoduk
hill1- Askiletotomsu diane 35 kadın doğumcum tarafından önerildi bana yasmin kullanamadığım için gayette korudu yani 😂 ki eczacılara da danıştığımda bu şekilde olduğunu söylemişlerdi. 😕
Deletedmom_5 Anne18 pcos vardı bende 6 ay kullandım. Adetlerim düzene girmisti ve cildim aşırı güzelleşmişti onu kullanırken
hill1- Askiletotomsu ay evet şuan aydnlanma yaşadım 😂 resmen Allah korumuş bizi 😂😂 neyse vardır bunda da bir hayır
hill1- Askiletotomsu hayır bide şey bununla korunan 3 arkadaştık biz 😂 ve yani hepimizi de korudu bence koruması var ama az 🤔
Sifaandhyl Anne18 bn 21 yaşımda bekarken kullanmıştım pko var adet düzensizliği var diye vermişti doktor ve beni mahfetmişti geceleri kalp çarpıntısından uyanıyordum yiyip yiyip doymuyordum ağlama krizleri geçiriyordum bütün hormonlarımı 1 haftada alt üst etmişti bana çok ağır gelmişti sırf o ilaç yüzünden hayatımda bir daha asla dopum kontrol ilacı içmem başka yöntemler kullanırım tabi başkalarına nasıl geldiğini bilmem bana çok ağır gelmişti o zaman. Şimdi 30 haftalık hamileyim o ilacın yaşattığı şeyleri hamilelikte yaşamadım çok şükür
-Kbra8- Anne18 aşırı regl sancılarım oluyodu bekarken. O zaman vermişti doktor. Bi hafta ancak kullanabilmiştim. Bana aşırı ağır geldi. Aşırı mide bulantısı yapmıştı uykumdan afedersin öğürerek uyanıyodum aşırı duygusal yaptı aşırı sinirli yaptı yani her duyguyu aşırı yaşattı cidden hamile gibiydim göğüslerim taş gibi olmuştu. En sonu da vajinal mantar yaptı anında bıraktım. Bırakır bırakmaz da bütün etkiler geçti. Sırf o yüzden evlenince hapla değil başka türlü korunma yolları aradım. O kadar etkilemişti psikolojimi. 🤭