Mrcysnclb İyi akşamlar 35+4 deyim bugün ilk defa karnım da gaz agrısı gibi agrı belimde agrı oldu karnım ise taş gibi. Ara ara büyük abdest hissi oluyor gidiyorum yok normal mi hanımlar ilk gebeliğim. Oturduğum yerde anlım buz kesiyor
TheBaby Mrcysnclb Bende canım. Ama 2.gebeliğim. Hiç paniksiz öylece doğal karşılıyorum. Sende takma kafana
Mrcysnclb Bsmlh evet var ama ben rahatca o ihtiyaclarımı yapıyorum bu garip 10 15 dk duruyor tekrar başlıyor
Bsmlh Mrcysnclb basen WC çıksan bıle gaz okur dedı dr bana arada ıcıyorum ben cidden bakıyorum cnm gaz sıkısması