Eylul0652 Merhabe herkeze bugun çekilen usg görüntüsünü paylaşmak istiyorum burnu ve gozlerini gördüm sanki umarım doğrudur yorum alabılırmıyım acaba normalde 8+5 ama doktor 8+1 dedi
E-Y Eylul0652 😇 Ya kıyamam. Daha küçücük fasulye tanesi kadar annesi gözleri görünmez daha. 13.haftalarda daha belirgin oluyor ama 😇
beysenyil Eylul0652 bu haftada zor görünür canım, biz 13.haftadaki ultrason görüntüsünde kolu be bacağını gördük yüzü o zaman bile net değildi 😌
msa06 Eylul0652 çok minik daha burnu için erken. Ikili testte burna bakıyorlar en erken 11 hafta o yüzden
E-Y Eylul0652 Benimde ilk bebeğim 25+6 haftalığız 😇 ilerleyen zamanlarda büyüdüğünü gördükçe daha çok heyecanınız artacak güzel heycanlar bunlar. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏