Havva002 Kızlar neredeyse 2 saattir karnım sertleşir düzeliyor arada da hafif kasık ağrım oluyor duş aldım hala öyle çok rahatsız etmiyor ama böyle olup doğuran var mı acaba 37 haftamdayım bu arada,
Sadu44 Havva002 her sertleşip tekrar normale dönmesi arasındaki zamanı ölçmelisiniz aralıkları düzenliyse ve lasılma şiddeti veya ağrınız artarsa git gide sancı aralıkları azalmaya başlarsa doğum sancısıdır. Aynı haftadaymısız bu arada:)
Nurayucar Havva002 benimde öyleydi 37+3 de doğum yaptım kontrol edin düzenlimi düzenliyse doğum sancılarıdır
ikincikezanne_ Nurayucar canım bu kasılmalar sonradan değişikliğe uğradı mı acaba daha acı verici gibi benim de oluyor kasılmalar ama doğum sancısı olsa anlarsın duramazsın diyorlar ya o kadar da kötü bir durumda olmuyorum durabiliyorum yani acısada
Nurayucar ikincikezanne_ benim kasılmaların bir gün sürdü ikinci gün sancılarım başladı kasılmalarının arasındaki süreye bak eğer düzeniyse yakında sancılarda başlar