Hilalkrgz çınarlı kadın doğum dr.onur aldemir cok memmnunum ilk dogumumu onda yaptım geçen sene ikinciye hamileyim gene onur beye gidicem ben de devlete gidiyorum kontrole 5.aydan sonra ozele gidiyorum muayne 150 dogum 3.500 diye biliyorum normal sezeryan farketmiyor