Merhaba kızlar Bugün detaylı ultrason vardı. 20+6yım. Bebeğimde Beynin bir tarafı normal 6.3 diğer tarafında genişlik 9.3 çıktı. Üst sınıra yakın, takip edilmesi gerekir dedi doktor. Üst sınır 10mm imiş. Lateral ventrikül deniyor. Aynı durumu yaşayan ve düzelen var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Artmasından korkuyorum :(