Merhaba 31 haftalik hamileyim bebegin kafasi asagida yani normal dogum pozisyonun da ama ben normal dogumdan cok korkuyorum sezeryan olmak istiyorum fakat devlet hastanesi istekli sezeryan yapmiyor ve ozel hastane de istekli sezeryan olunca fazla para istiyor durumumuz o kadar el vermiyor psikolojim bozuldu napicam bilmiyorum dogum yapan arkadaşlar fikir verir misiniz napicam ben