FatmaIlbayTanrikulu doktorum 12. Haftadan sonra boyayabilirsin bitkisel boyayla demişti ve boyadım bir problem yok çok şükür. Kanıtlanmış bir zararı yok bildiğim kadarıyla saç boyasının. Evet bazı doktorlar önermeyebiliyor fakat psikoloji de çok önemli, kendini iyi hissetmiyorsan -ki benim öyleydi- boyayabilirsin bence