Hanımlar şu son 1 haftada ne zaman uykudan uyansam gerinerek uyandığımı fark ettim. Uyandığımda gerindiğimi görünce hemen düzeltiyorum kendimi. Sabaha kadar yaklaşık 5-6 kere uyanıyorum. Böyle gerinirken bebeğime zarar verirmiyim? Korkuyorum bişey olur, olcak diye.
(İnternetde bu konuyla ilgili hiç bişey bulamadım.)