TubaNurKarasu rica ederim doktor önemli gerçekten , Saynur hanım adatıptan ayrılmış karşısında muayenenesi var , ben 16. Haftamda ona gitmiştim öncesinde biraz olumsuz şeyler duymuştum bebeğimle ilgili taramalarda felan. O gün beni çok güzel rahatlattı , doktorumu değiştirdim ama gerçekten bağ oluşmuş Allah razı olsun ondan da. İkisini de araştırın , zaten pek olumsuz yorum yok ikisi hakkında da . İkisi de gayet iyi yani inşallah memnun kalırsınız , içinizi ferahlatacak şeyler duyarsınız ☺️