Mom850 adetim 3 4 gün geçti ama ben yolculuk yapmıştım ve o yüzden diye düşündüm beklemiyordum zaten. Aşırı halsizdim hep üşüyordum ayağa kalkamıyordum. Sonra degerlerim düştü herhalde dedim hem onlara baktırmak için gittim sağlık ocağına hem de pek ihtimal vermiyordum bir de hamilelik testi yaptırdım . Ama bu sekil çıkmıştı benim de siz bir in tahlili yaptırin en güvenilir gene de o :)