[silindi] pizza falan gene bulunur şeyler ama birkaç ay önce başlığa 2-3 kişi mevsimi olmayn birşey yazdı ardarda ve ben hiç sevmediğim halde 1 hafta rüyamda gördüm çok kötü oldum. Ara tara hiçbir yerde bulamadık. Tam ümidi kestim ki pazara amcanın biri getirmiş öyle denk geldi şükür.
Yani linçlemek değil de dikkat edilmesi gerekir böyle durumlarda. Normalde ben yemek içerir dediklerinde girer bakarım cnm istemez ama sürekli aynı şeyi görünce birde ballandıra ballandıra anlatmıştı bayan istemeyen can istedi malesef 🤷🏻♀️
Durumu olan var olmayan var, o an canı çektiğinde ulaşabilen var ulaşamayan var. Sadece DİKKAT ETMEK LAZIM