Merhaba arkadaşlar bu sefer soru sormıcam 😂35 haftalıkken normal rutin muayeneme giderken muayenede doktorum doğumunun başladığını söyledi 1 cm açıklık vardı patlatmaya çalışıyor suyu dedi 😂ben şok çatı muayenesine girdim ve çatımın çok dar olduğunu 3 kg normal doğuramıcamı söyledi.Sonra odaya yatış yaptılar direk yarın da sezaryenle doğum yapıcam güzel prensesimi kucağıma alıcam inşallah bol bol bana dua edin arkadaşlar şimdiden Allah razı olsun 🙏Bugüne kadar yardımcı olan olamayan sorularıma cevap veren kırdığım varsa da özür dilerim ☺️🌷çok teşekkür ederm hepimize