gizem_dilbaz merhaba arkdaslar tam 40 haftalık hamileyim ve açılmam agrım yok doktor pazartesiye kadar bekleyecek olmazssa o güne kadar sunni de ise yaramazsa sezaryan doğum yapan anneler acilma olması için birşey yapmam gerekiyor mu lütfen yardim edin 😢 bilgi verin ben ameliyattan korkan biriyim
Melikefurkan gizem_dilbaz merdiven in cik bacaklarını ayırıp yere egilme hareketi yap hurma ye ılık duş al günlük ben doğum yapmadım ama burdan ogrendiklerim. 😄
Nrn gizem_dilbaz aynı durum bendede var şimdi doktordan çıktım pazartesı hala açılma yoksa karar verecegız dedı .normal doğum için bekledım inşallah pazartesiye kadar açılmam olur😔
burcutet gizem_dilbaz Piltes topu alın üstüne oturup poponuzda yuvarlama hareketi yapın bende çok işe yaramıştı ve çok rahatlatıyor.
Roses Aynı durumdayım 39 3 haftaligiz cumartesi günü randevum var doğum oldu oldu yoksa suni sancı sezaryen olcakmm
burcutet Roses Daha çok erken değil mi 38. hafta ile 42. hafta arası doğum haftasıdır. Bebekte ya da sizde sağlık sorunu yoksa beklemenizi tavsiye ederim.
gizem_dilbaz burcutet ilk doğum 41 hafta ya kadar bekleme süresi veriyorlarmış benim de ilk ama artık dayanamayacam yürüyemiyorum bile penguen gibi oldum zaten 41 haftayı dolanlar %5lik kismina giren bebkler
LiyaNehir burcutet canım bu hareket açılmamı sağlıyor acaba bende yapıyorum doktorum dediydi.günde kaç defa yapıyordun acaba
burcutet LiyaNehir Pek adedi yoktu neredeyse bütün gün topun üstünde geçiyordu çünkü en rahat ettiğim yerdi 😊 Esneme hareketi olduğu için yardımcı oluyor açılmaya diye biliyorum