Beynimde adenom olduğu için fazlaca süt hormonu salgiliyordu hipofizim. Ben kullandım ikinci ay gebe kaldım. Adet düzensizliği yapmaz. Tam tersi süt hormonunun yüksek olması adet düzensizliği yapabilir. Bu ilaç da süt hormonunu düşürdüğü için adeti düzenler.