Sevde0281 Sadu44 Akçakoca da ki doktordan hiç memnun kalmadım ben canım Akçakoca dayim ama Ereğli’ye gidiyorum anadoluya
sedaninbebegi12345 Kader67- Benim ki okadar beklemez diye düşünüyorum ama bakalım hayırlısıyla gelsin sağlıkla bebislerimiz
Kader67- sedaninbebegi12345 bende o kadar beklemez dedim. 2. Gebeliğim diye ama yanılmışım canım son günler hiç geçmiyor ağrı sızı 😔
Sadu44 sedaninbebegi12345 çok sevindim drundan memnun olmana ben pek devlettekileri tanımıyorum normal olacak sanırım sizin
ElisaEslem sedaninbebegi12345 merhaba devlette randevuyu nasıl alıyorsunuz acaba ben aradığımda randevular kapalı diyor şu anda
sedaninbebegi12345 Sadu44 Aynn cnm normal bekliyoruz işte ilk kızım 38 haftalık doğmuştu doktor buda büyük ihtimalle o haftalarda doğabilir dedi
Sadu44 sedaninbebegi12345 hadi sağlıkla gelsin bebişin:) benim kıza benzemez umarım oğlan 40+4de geldi çünkü kızım😂
Sadu44 Sevde0281 ben bir aydır devletteki ipek hanıma da anadoludaki ezgi hanımada gidiyorum karar veremedim niye memnun değilsin